Wereld 43
Wereld 45
Wereld 46
Wereld 47
Wereld 49
Wereld 50
Wereld 51
Wereld 52
Wereld 53
Classic
Casual
Casual 2
Casual 3
Casual 4

Wereldinstellingen

» Gastingang » Statistieken

Instellingen
Speelsnelheid 400
Eenhedensnelheid 0.5
Gebouwen afbreken Actief
Moraal inactief
Boerderijlimietregel Inactief
Basisverdediging 20
Milliseconden Actief
Minimumtroepenregel 1% van de dorpspunten
Ontwikkelingssysteem Vereenvoudigde ontwikkeling
Kerk inactief
Prestaties inactief
Automatisch uitbouwende barbarendorpen Actief (maximaal 1500 punten)
Bonusdorpen Geen bonusdorpen.
Tijd om aanval te annuleren 1 Minuut
Tijd om de handelaren te annuleren 1 Minuut
Nachtbonus inactief
Bescherming van beginnelingen tegen vijandige aanvallen 185 Minuten
max. verhouding aanvallers : verdedigers inactief
Vlaggen Gedeactiveerd
Eenheden
Boogschutters Actief
Verkennerssysteem Verkenner kan eenheden, gebouwen, grondstoffen en eenheden buiten het dorp verkennen
Ridder Actief
Burgerwacht Gedeactiveerd
Edelman
Stijgende prijzen edelmannen: Goudmunten
Maximale loopafstand edelmannen 0 Velden
Daling van de toestemming door de edelman 0-0
Stijging van de toestemming per uur 400
Configuratie
Ledenlimiet per stam 1
Ranglijst van verslagen tegenstanders Actief, volgens punten
Vakantievervanging Inactief
Vrije handel alleen mogelijk binnen je eigen stam
Slaapmodus Inactief
Windrichting kiezen Actief
Overwinningsvoorwaarden De speler behoudt gedurende 12154 uur 1 punten met 0 dorpen
Startdatum 2006-11-30
Versie 31961 8.68

Eenhedenoverzicht


Eenheid Aanvalssterkte Verdediging algemeen Verdediging cavalerie Verdediging boogschutters Snelheid Buit
Speervechter 503010 1 10 15 45 20 0.09 25
Zwaardvechter 303070 1 25 50 15 40 0.11 15
Bijlstrijder 603040 1 40 10 5 10 0.09 10
Boogschutter 1003060 1 15 50 40 5 0.09 10
Verkenner 505020 2 0 2 1 2 0.04 0
Lichte cavalerie 125100250 4 130 30 40 30 0.05 80
Bereden boogschutter 250100150 5 120 40 30 50 0.05 50
Zware cavalerie 200150600 6 150 200 80 180 0.06 50
Ram 300200200 5 2 20 50 20 0.15 0
Katapult 320400100 8 100 100 50 100 0.15 0
Ridder 202040 10 150 250 400 150 0.05 100
Edelman 400005000050000 100 30 100 50 100 0.17 0

SymboolBetekenis Verklaring
Aanvalssterkte De aanvalssterkte bepaalt hoe sterk een eenheid tijdens een aanval vecht.
Verdediging algemeen de algemene verdediging bepaalt hoe goed een eenheid zich kan verdedigen tegen infanterie eenheden.
Verdediging cavalerie De cavalerieverdediging is de verdedigingskracht die eenheden tegenover cavalerie-eenheden hebben
Verdediging boogschutters De boogschuttersverdediging bepaalt de verdedigingskracht van de eenheden tegenover aanvallende boogschutters
Snelheid De snelheid staat voor het aantal minuten dat een eenheid nodig heeft om een veld op de kaart te overlopen.
Buit De buitwaarde bepaalt hoeveel grondstoffen een eenheid kan dragen.

© 2003 - 2017 InnoGames GmbH · Impressum · Gegevensbescherming · AGV · RSS